Search This Blog and/or Web

RAISE YOUR CHILDREN THE FUN WAY - Vychovavejte Deti s Humorem

One young lady remembered a great method her dad used while she was growing up. I love it, because it is a method to raise children without yelling yet very effective.

My dad used "a note method". He would post notes on things I didn't clean up. He would put a note on my shoes: "We are shoes and we want to be in our closet." The next day he would put another note on my shoes: "We are shoes that are here for two days nwt, and we really want to by in our closet." I didn't really care of putting my shoes away, but when my shoes had several notes, I would start putting them into the closet.


Jedna slecna se sverila s vychovnou metodou sveho tatinka, ktera se mi moc libi. Jedna se o vychovnou metodu vizualni, kterou si dite muze lepe zapamatovat, ponevadz upouta jeho pozornost. Vime, ze deti rodice mnohdy "neposlouchaji", prani rodicu prochazi kolem nich. Kdyz jsou rodici o neco pozadany, jen odkyvnou, ze slysely co rodic rekl a stejne nesplni zadost sveho rodice, pokud na ne rodic nepritlaci. Proc bychom na deti meli obcas kricet, kdyz toto je skvela nenasilna forma, i kdyz zabere trochu vice casu?

"Můj táta na mě používal "metodu papírkovou". Na všechno co jsem si neuklidila, oblečení, tašku, boty atd. lepil lepící papírky s různym textem. Například: "Jsme boty a patříme do botníku!" A každý den tam těch papírků přibývalo: "Jsme boty a jsme tady už 2 dny a chceme do botníku!!!" atd... Nejdřív jsem nato kašlala, ale pak když už těch papírků bylo hodně, a boty celé polepené, raději jsem je začala dávat do botníku!


No comments:

Post a Comment

This blog is moderated. I must approve all comments (which are sent to me via e-mail automatically) in order to be visible on my blog.