Search This Blog and/or Web

HOW TO GET RID OF LICE - Jak Se Zbavit Vsi

This article is in the Czech language only, because some of the information pertains ideas from Europe. However, see some of the ideas from the Czech article below:
  •  Someone read somewhere that lice likes
  • Use some over the counter Lice Shampoos
  • Use Vodka, Slivovitz (any very strong alcohol)
  • Use blow dryer (hot air)
  • Use tea tree oil
  • Shave your kid's hair (I would not do this myself)
  • Perm your hair - strong chemicals may destroy the eggs and lice
  • And finally - try a hot iron for hair straightening - the heat may kill the eggs and lice.
















Tento clanek je vytazek pomocnych rad nekolika diskusi, jak na vsi.Nektere poznamky jsou velmi usmevne.
  • Vši už rozhodně nejsou známkou nedostatečné hygieny – kamarádka někde vyštrachala informaci, že se jim lépe daří na suchých, často mytých vlasech než na klouzajících “mastňácích”. Takže naše děti mají vši proto, že je moc mejem.
    K nám doputovaly vši letos v září a vybraly si pro to zrovna ten týden, kdy jsem ležela v porodnici. Do boje s nimi se tedy pustil manžel. Nastudoval k tomu na internetu kde co, volal i na hygienickou stanici a tam mu poradili použít bez rozpaků Orthosan na psy a kočky. Je to údajně pořád ten stejný starý dobrý Orthosan našeho dětství, akorát prý výrobce nemá dost financí na to, aby ho nechal projít novými testy požadovanými EU. I umyl otec dítěti hlavu Orthosanem, v druhém kroku ještě nastříkal Difusilem a na závěr ještě vyčesal všiváčkem. Od té doby je naštěstí pokoj.
  • Když jsem byla malá, taky jsem jednou přinesla domů vši. Vyřešilo se to jednoduše. Stačí čistý alkohol (vodka, slivovice, borovička), kterým se vlasy navlhčí, zabalí se do ručníku a nechá působit. Líh hnidy vysuší a vši zahubí.
    Pak taky spolehlivě funguje umýt vlasy v petroleji, zabalit do ručníku a nechat působit asi 30 minut. Potom umýt šamponem.
  • Ahoj holky, mám neověřenou radu jak na vši. Manžel se to kdesi dočetl, na vši prý zabírá obyčejný fén. Prý se ani nemusí použít nějak zvlášť horký vzduch stačí vlažný, a ten prý spolehlivě vysuší jak vši tak hnidy. Prý asi půlhodinka fénování stačí. Tak to někdo postižený otestujte a dejte vědět jestli to funguje.Příjde mi to jako pěkná přírodně fyzikální metoda, hezky bez chemie.Tak doufám že funguje.
  • Taky jsme bojovali, celá rodina, syn chytil vši v první třídě a jsou skutečně rezistentní vůči čemukoliv, rezignovala jsem velice brzy a děti i manžel šli na ježka, mě nakonec zabral tee tree oil, k zakoupení v lékárně, neředit! Natřít kůži a nechat několik hodin půsbit, po třech dnech zopakovat, neničí vlasy. Recept mi dala příbuzná, která pracuje v kojeneckém ústavu, kam se jim vrací děti z rodin opakovaně zavšivené, takže recept je osvědčený.
  • Take jakykoliv chemicky proces (barveni ci trvala) vyhubi veskere breberky. Melir ne, ponevadz barva neni aplikovana na vsechny vlasy a kuzi.
Muj nazor - definitivne se mohu podepsat pod chemicky process zvany trvala - vlastni zkusenost. Mela jsem klientku, ktera mela vsi a ja to zjistila az po te co jsem ji udelala trvalou, kdyz jsem ji zacala strihat. Nerekla jsem ji, ze mela vsi. Kdyz prisla na ostrihani podruhe, tak uz je nemela. Nastesti, zadna breberka na nikoho u nas v salonu taky neskocila, vsichni jsme si hlidali nase vlasy a kazdy den jsme je prohlizeli. Samozrejme, ze jsme se snazili co nejlepe "vydesinfikovat" veskere umyvadla a kresla v celem salonu. Bohuzel trvala by se detem nemela delat.

A jeste jedna moje uvaha - nyni jsou v mode tzv. zehlicky na vlasy, takze si myslim, ze pouzit jednu takovou zehlicku na detech a vyzehlit jim vlasy by asi taky nebyl spatny napad - akorat pozor - nespalit vlasy! Nejlepsi, kdyby vam s zehlenim vlasu pomohl nekdo zkuseny, nebo kdyby vam to ukazali jak se spravne zehli vlasy, ponevadz nektere (hlavne ty profesionalni zehlicky) mohou dosahovat vysokych teplot.

    No comments:

    Post a Comment

    This blog is moderated. I must approve all comments (which are sent to me via e-mail automatically) in order to be visible on my blog.